Thursday 28 April 2011

...~ ape yg aku buat arini..eemmm ~...

Khamis, 28/04/2011 4.30pm

Assalamualaikum...

sepanjang arini cam biasa laa aku kt opis..buat keje yg mana ad tertunggak..
tp yg sebenarnya keje aku sume dah settle cuma nk tggu peruntukan turun dari jabatan..
camni laa bile keje gomen..hahahha...

eemm..kiranye masuk arini dah sehari setengah aku tak menjamah nasi..wahhh..berjaya ke aku nk kuruskan badan nih.?al-maklumlah..sume baju n suar aku cam dah makin mengecik je..agaknye mmg jenis kain ngecot kot..hahhaha (takmo ngaku badan sendiri yg makin membesar)..tp yg sebenarnya sekarang nih perut aku sedang berkeroncong...uuwwaaaa...laparrrrr...

lagi 25minit aku bole punch card..ape lg..balik laa..
malam nih aku n hubby akan ke bidor..sbb nk menghadiri majlis doa selamat sedara hubby aku..kalo tak g kang tak best plks..(ikutkan ati mmg malas pn..jahatnye aku)hahahha..

eemm..cukup laa utk arini..kalo ad masa nanti aku akan update lg blog nih..wsalam..

No comments:

Post a Comment