Thursday 13 October 2011

13.10.2011

salam..

hai semua..
arini jiwaku sudah kembali tenang..syukur Al-hamdulillah..
aktiviti aku arini cam biasa laa g keje..tp pukul 9.00am td aku dan suami gerak ke Imigresen Teluk Intan untuk buat pas lawatan pergi ke Singapore pd 28-30hb ni..
untuk pengetahuan korg sume..aku mmg dah lama teringin nk ke Singapore
ramai yg ckp buat ape nk g sana..kt sana sumenye mahal
tp aku lain..tmpat yg unik tu la yg aku nk g..
tambah2 lg Universal Studio n Pulau Sentosa..
selama ni tgk dlm paper ngan tv je..
cam tak percaya je yg aku akan ke sana nanti..hahaha
aku dah lama sedar yg hobi aku ni suka berjalan g melawat ke tempat org
bg aku jauh berjalan luas pemandangan..
bkn ape..kalo kite dh prnh pergi ke sesuatu tmpat senang kalo ada pape hal
cthnye kalo ada sape2 nk mtk tunjukkan jalan bole la aku tunjukkan..chewahhh..hahhaha
suami aku pn dah mengakui yg isteri die ni mmg suka berjalan ke sana ke mari mengabiskan duit..hehehe
lgpn aku rasa kebetulan kami tgh berdua ni elok berjalan kemana rasa teringin nk pergi
bkn maksud aku ada anak nanti tak bole nak ke mana..cuma dah ada anak nanti kena tunggu anak besar cikit baru selesa nk bwk die kemana2..
tp kalo setakat nak berjalan area2 perak ni takde masalah kot..hehehe..

oklah..cukup dulu buat arini..nanti aku celoteh lg..daaaaa..

No comments:

Post a Comment