Monday 23 May 2011

...~ hurmmmm ~...

eemm..dah agak lama aku tak meng"update" blog..nak buat camne..keje melambak..sumenye nak cepat..tensen aku..adoiii!!!..rasa cam nak amik cuti je..lantaknye situ keje..malas nk buat..tp bila pikir2 balik nanti aku gak susah kalo keje byk tertangguh..jd nak tak nak aku buat gak pelan2..akhirnya siap gak..

arini gaji bg kakitangan awam..cam biasa laa..bila dah gaji nih dah jd tanggungjawab aku utk meng"list" senarai barang2 dapur yg hendak dibeli..begitu lah bila dah berumahtangga..hehehhe..

minggu nih yg paling besh ialah BALIK KAMPUNG!!!...hahhaha..dah tak sabar dah nih..byk program yg aku dah plan dgn adik beradikku..salah satunye g makan2 +  tgk org berkaroeke + nak buat cup cake dan macam2 lg laa..wahhh..tak sabar dah nih..cepat laa ari jumaat..ikut ati rasa cam nak amik cuti je isnin nih..yelah takut ada program yg dirancang tak sempat nak buat..huhuhu..

No comments:

Post a Comment