Friday 6 May 2011

...~ sweet corn..sweet corn ~...

'sweet corn'..bisnes yg aku ceburi sejak 3 bulan yg lalu..Al-hamdulillah..lepas laa nk bayar bil elektrik ngan air..sape nk bg kan..

sejak aku dan suami niaga nih..ekonomi rmhtangga kami makin kuat..kalo dulu lagi smggu nk gaji alamak..poket dah kering..tp kini tidak lg..walaupn pn tak byk aku dan suami bersyukur sgt2..bagi kami walaupn kami niaga cuma dpt rm1..kite perlu bersyukur sbb rezeki itu dtg dr Allah SWT...



tidak aku nafikan..ramai kakitangan kerajaan yg bt keje sambilan pas waktu keje..even time keje pn ad gak bt part time..cth: edar katolog AVON..hahahha..mmg makan gaji tidak cukup..tmbh2 lg dgn keadaan ekonomi skg..barang2 sume nye mahal..gaji ciput..mana nk cukup..

skg nih misi aku ialah saving utk masa hadapan..mana laa tahu murah rezeki aku dan suami..Allah SWT kurniakan kami cahaya mata..sekurang2 kami bole menyediakan kehidupan yg sempurna bt anak kami nanti..tp yg sesungguhnye aku dan suami dah lama bersedia utk menimang cahaya mata...Ya Allah..kurniakan lah kami zuriat yg soleh dan solehah dengan keizinanMu Ya Allah..aminnnn....

No comments:

Post a Comment